فتیش

فتیش چیست؟

با عضویت در خبرنامه پیامکی از برنامه کارگاه ها، همایش ها و تخفیف های کلینیک ها مطلع شوید.

در صورت تمایل می توانید مقاله، 14 داروی ضد افسردگی معروف؛ انواع، عوارض جانبی، موارد استفاده و مقاله 5 طبقه اصلی داروهای ضد افسردگی را در مجله ای سنج مطالعه کنید. فراموش نکنید که شرکت در جلسات زوج درمانی، تاثیر مطلوبی بر روابط جنسی همسران دارد. استفاده از فتیش برای ارضای میل جنسی تبدیل به یک حرکت اجباری و تکراری می شود. در واقع، ما یاد می گیریم ویژگی های جنسی را در دوران کودکی تشخیص دهیم.

اختلال‌های فتیش‌‌گونه معمولا همراه با اختلال‌های مارافیلیایی یا فعالیت‌های شدید جنسی همراه هستند. تقریبا یکی از هر چهار مرد با این گونه اختلال‌ها دارای تمایلات همجنسگرایی نیز هست. از دیگر انواع شایع این اختلال تمایل و برانگیختگی با لمس و مشاهده گوش است. فتیش که از اون بعنوان تابو و یا بت یاد شده چیزی در جنس مقابل هست که باعث میشه تا یک فرد چه مذکر و چه مونث بشدت تحریک بشوند . هرگونه عمل آسیب رسان به خود شامل تحقیر، آزار، رنج فیزیکی به جهت تحریک و ارضای جنسی در خود. تخیلات جنسی مکرر یا رفتارهایی که شامل لمس کردن و مالش دادن فرد بدون رضایت او.

جوابش اینه که تمام سخنان خدای عزیزمون چه توی قرآن و چه احادیث قدسی ما مو به مو درسته . اونجایی که توی قرآن اجازه نمیده که خانم ها پاهاشون پوشیده نباشه. من از اونجا که خبر نداشتم این امور سلیقه ی جنسی ایشونه، اکثر اوقات معذب شده و مانع میشدم که به پای کثیف من نزدیک شوند و ….

برخی از نظریه‌پردازان معتقدند که یادگارخواهی از تجربیات دوران کودکی ایجاد می‌شود که در آن، شیء با نوع خاص و قدرتمندی از تحریک یا رضایت جنسی مرتبط بوده‌است. سایر نظریه‌پردازان یادگیری، بر کودکی ثانویه و نوجوانی و شرطی‌سازی مرتبط با فعالیت خودارضائی تمرکز می‌کنند. فوت فتیشیسم به عنوان یک علاقه جنسی آشکار به پاها تعریف شده است. یکی از بارز ترین پیامد های اختلال فوت فتیش این است که فرد در برقراری رابطه جنسی سالم و طبیعی مشکل پیدا می کند.

پاها و انگشتان آنها نسبت به لمس شدن حساس هستند بنابراین حتی بوسیدن آرام آنها می تواند بسیار لذت بخش باشد. بر روی زانوهایتان خم شده و انگشتان پای شریک جنسی تان را ببوسید. اگر شریک جنسی شما مایل بود، می توانید کمی مکیدن انگشتان را نیز به این روال بیفزایید. این کار بسیار جذاب می باشد پس از ترکیب کردن کارها با یکدیگر نترسید. این نکات می توانند به شما کمک کنند تا اگر می خواهید در این باره با شریک جنسی تان صحبت کنید، بحث را به این سمت هدایت کنید.

در حالی که این دو با هم ارتباط نزدیک دارند؛ اما یکی نیستند. همچنین باید توجه داشت که کفش دارای مفهوم جنسی در فرهنگ‌هاست، اما پاها اینگونه نیستند و البته این اختلال در همه فرهنگ‌ها در مردان بسیار شایع‌تر از زنان است. سلفی های سکسی بسیار جذاب هستند بنابراین چرا یک سلفی سکسی با پاها را تجربه نکنید؟ اگر شریک جنسی شما به پاهایتان علاقمند است، یک عکس جذاب برای وی بفرستید. همچنین در صورت تمایل وی می توانید از کفش یا جوراب نیز استفاده کنید. اگر به پاها علاقه دارید، از شریک جنسی تان بخواهید یک عکس شیطنت آمیز برای شما از پاهایش ارسال کند. توافق در خصوص هر فعالیت جنسی کلید مساله است که بازی با پاها نیز جزء آنها محسوب می شود.

در فتیش پا مرد با لیسیدن پا و مکیدن انگشتان پای زن هورمون هیپوتالاموس را تحریک کرده و در پی آن زن به شدت تحریک می گردد تا جایی که امکان ارضا شدن خیلی زیاد می گردد . یکی دیگر از دلایل علاقه‌مندی افراد به پاها در این است که برخی دوست دارند در یک رابطه جنسی و عاطفی حالت زیردست دیگری را بازی کنند. از این روی، پاها را که در بخش پایینی بدن قرار دارد، دوست دارند و می‌پرستند تا خود را به‌نوعی خاکسار فرد مقابل‌شان نشان بدهند. کسانی که دچار فوت فتیش هستند، معمولا پاها را در کفش پاشنه‌دار دوست دارند و آن را نمادی فوق‌العاده از جذابیت می‌دانند. یکی از اولین و موثر ترین روش های درمان فوت فتیش به چه معنا مشاوره درمانی است. مشاوره درمانی با برگزاری جلسات مشاوره توسط روانشناس صورت می گیرد.

در عوض، به دنبال فرصت هایی باشید که مثلاً هر دو در کنار یکدیگر استراحت می کنید یا مشغول خرید هستید. اشاره کنید که از مالیدن پاهای شریک تان یا از دیدن پاهای وی در بعضی کفش ها لذت می برید. روش های درمانی مختلفی برای فوت فتیش وجود دارد که از جمله آن می توان به مشاوره درمانی، دارو درمانی، هورمون درمانی و هیپنوتیزم درمانی اشاره کرد.